გაკვეთილის თემა
|
ანა ფრანკის დღიური
|
სწავლების საფეხური
|
მეორე საფეხური-მერვე კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
10 მოსწავლე
|
დრო/ხანგრძლივობა
|
45 წუთი
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლეებში ჩავნერგოთ სიყვარული
სხვა ერების მიმართ
|
კავშირი საგნებთან
|
ლიტერატურა,ისტორია,გეოგრაფია
|
ესგ მისაღწევი შედეგები
|
გამოხატავს გრძნობებს,
განწყობილებებს, ემოციებს;
თანამიმდევრულად გადმოსცემს
მოვლენებს.
|
გაკვეთილების მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლეებს გაცნობთ ფაშიზმის და მისი მოქმედების შესახებ
სამამულო ომის დროს.
2.რა არის დღიური.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს წაკითხული ტექსტის გააზრება,საკუთარი აზრის ჩამიყალიბება,კითხვებზე
ეპასუხის გაცემა
|
გაკვეთილის (ან თემატური ერთეულის)ძირითადი თემატური ელემენტები
|
უნდა იცნობდნენ ებრაელ ხალხის
ტრაგიკულ ისტორიას, ანა -ფრანკის ბიოგრაფიას და მისი ოჯახის ცხოვრების შესახებ ,ამასთან ერთად ებრაელ ხალხის ისტორიას
ვუკავშირდები სომეხ ხალხის 1915წლის გენოციდთან.
|
წინარე ცოდნა
|
გავაცნობთ ბავშვებს ებრაელების გენოციდის შესახებ,მოსწავლეებს განვითარებულიაქვთ
ტექსთან მუშაობა
|
შეფასების საგანი და პროცედურა
|
ქართული,შეფასება მოხდება
ინდივიდუალურად და ჯგუფურად
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ანა ფრანკის დღიური, სურათები,ისტორიული მასალები,ცარცი,კალამი,რუკა
|
გაკვეთილის მსვლელობა საკლასო მენეჯმენტი
|
ფრონტალური კითხვების მიხედვით ვარკვევ მიღებულ ცოდნის შედეგს.
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
ისტორის მასწავლებელთან ერთად
შევიმუშავებ ი.ნ.დ. გეგმას
|
Wednesday, June 29, 2016
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment