Wednesday, June 29, 2016

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის თემა
ანა ფრანკის დღიური
სწავლების საფეხური
მეორე საფეხური-მერვე კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
10 მოსწავლე
დრო/ხანგრძლივობა
45 წუთი
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
მოსწავლეებში ჩავნერგოთ სიყვარული  სხვა ერების მიმართ
კავშირი საგნებთან
ლიტერატურა,ისტორია,გეოგრაფია
ესგ მისაღწევი შედეგები
გამოხატავს გრძნობებს, განწყობილებებს, ემოციებს;
თანმიმდევრულად გადმოსცემს მოვლენებს.


გაკვეთილების მიზნები და შედეგები
მოსწავლეებს გაცნობთ ფაშიზმის და მისი მოქმედების შესახებ
სამამულო ომის დროს.
2.რა არის დღიური.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს წაკითხული ტექსტის გააზრება,საკუთარი აზრის ჩამიყალიბება,კითხვებზე ეპასუხის გაცემა
გაკვეთილის (ან თემატური ერთეულის)ძირითადი თემატური ელემენტები
უნდა იცნობდნენ ებრაელ    ხალხის ტრაგიკულ ისტორიას, ანა -ფრანკის ბიოგრაფიას და მისი ოჯახის ცხოვრების  შესახებ ,ამასთან ერთად ებრაელ ხალხის ისტორიას ვუკავშირდები სომეხ ხალხის 1915წლის გენოციდთან.
წინარე ცოდნა
გავაცნობთ ბავშვებს ებრაელების გენოციდის შესახებ,მოსწავლეებს განვითარებულიაქვთ ტექსთან მუშაობა
შეფასების საგანი და პროცედურა
   ქართული,შეფასება მოხდება ინდივიდუალურად და ჯგუფურად
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
ანა ფრანკის დღიური, სურათები,ისტორიული მასალები,ცარცი,კალამი,რუკა
გაკვეთილის მსვლელობა საკლასო მენეჯმენტი
ფრონტალური კითხვების მიხედვით ვარკვევ მიღებულ ცოდნის შედეგს.
დიფერენცირებული სწავლება
ისტორის  მასწავლებელთან ერთად შევიმუშავებ ი.ნ.დ. გეგმას

No comments:

Post a Comment